Szállítás

Szállítás  
Szállítási módszerek
Minden terméket gondosan csomagolunk és nyomon követéssel és biztosítással szállítunk. direect minden órát teljes értékére biztosít és nyomon követési számmal szállít. A megrendelés aktuális státuszát bármikor ellenőrizheti a direect fiókjában.A direect szállítmányokat csak a legjobb futárszolgálatokra bízzuk, köztük a DHL, a DPD és a UPS, a légi expresszküldemények vezető szállítóira. A standard szállítási díjat a pénztár oldalon számoljuk ki az irányítószám és az ország szerint. Szállítunk az EU országaiba, USA-KANADA ÉS UK. A szállítási díjak tartalmazzák a vámokat és a vámköltségeket az összes EU-tagállamba, valamint az Egyesült Királyságba, az Amerikai Egyesült Államokba és Kanadába irányuló küldemények esetében.

Szállítási idők
A becsült szállítási idők minden egyes termék esetében eltérőek, és a terméklapon - amennyiben rendelkezésre áll - és a pénztár oldalon, a megrendelést visszaigazoló e-mailben, valamint a megrendelés leadása után a "Megrendelések" szakaszban található, az Ön által fenntartott területen is megtekinthetők. Az átlagos szállítási idő általában a célállomástól és a kiválasztott terméktől függően változik. A rendelés leadása előtt megjelenik a végső szállítási határidő, amely a pénztárnál megadott célcím alapján becsülhető.

Szállítási státusz
Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben kap egy visszaigazolást a direect-től és a futártól, aki a küldeményt átvette. Az e-mail tartalmaz egy linket, amely segítségével önállóan ellenőrizheti a küldemény állapotát. A fenntartott területen a "SZÁLLÍTÁS ÁLLAPOTA" gombra kattintva bármikor ellenőrizheti a megrendelés állapotát és nyomon követheti a küldeményt.

A küldeményt közvetlenül a futárszolgálat weboldalán is nyomon követheti a megrendeléskor megadott e-mail címre küldött e-mailben. A legtöbb megrendelésünk időben megérkezik. Ugyanakkor előfordulhat, hogy a kézbesítés késik olyan események miatt, amelyek nem közvetlenül a direktectnek vagy a futárnak tulajdoníthatók (pl. rossz időjárás, hatósági ellenőrzések).

Ha a megrendelése még nem érkezett meg, javasoljuk, hogy ellenőrizze a direect által küldött e-maileket. Ha kapott egy nyomon követési e-mailt, akkor közvetlenül a csomagot átvevő futárszolgálat ügyfélszolgálatával léphet kapcsolatba.

Ha a megrendelést regisztrált fiókkal adta le, a szállítási adatok megjelennek a szállítási visszaigazolásban és a személyes fiókjának rendelési adataiban. Ha viszont a megrendelés még nem hagyta el a direect logisztikát a tervezett időpontig, akkor forduljon a direect ügyfélszolgálatához.