Figyelem! A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Elfogadom és bezárás

Szállítás

Szállítás  
Szállítási módszerek
Minden terméket gondosan csomagolunk és nyomon követéssel és biztosítással szállítunk. direect minden órát teljes értékére biztosít és nyomon követési számmal szállít. A megrendelés aktuális státuszát bármikor ellenőrizheti a direect fiókjában.A direect szállítmányokat csak a legjobb futárszolgálatokra bízzuk, köztük a DHL, a DPD és a UPS, a légi expresszküldemények vezető szállítóira. A standard szállítási díjat a pénztár oldalon számoljuk ki az irányítószám és az ország szerint. Szállítunk az EU országaiba, USA-KANADA ÉS UK. A szállítási díjak tartalmazzák a vámokat és a vámköltségeket az összes EU-tagállamba, valamint az Egyesült Királyságba, az Amerikai Egyesült Államokba és Kanadába irányuló küldemények esetében.

Szállítási idők
A becsült szállítási idők minden egyes termék esetében eltérőek, és a terméklapon - amennyiben rendelkezésre áll - és a pénztár oldalon, a megrendelést visszaigazoló e-mailben, valamint a megrendelés leadása után a "Megrendelések" szakaszban található, az Ön által fenntartott területen is megtekinthetők. Az átlagos szállítási idő általában a célállomástól és a kiválasztott terméktől függően változik. A rendelés leadása előtt megjelenik a végső szállítási határidő, amely a pénztárnál megadott célcím alapján becsülhető.

Szállítási státusz
Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben kap egy visszaigazolást a direect-től és a futártól, aki a küldeményt átvette. Az e-mail tartalmaz egy linket, amely segítségével önállóan ellenőrizheti a küldemény állapotát. A fenntartott területen a "SZÁLLÍTÁS ÁLLAPOTA" gombra kattintva bármikor ellenőrizheti a megrendelés állapotát és nyomon követheti a küldeményt.

A küldeményt közvetlenül a futárszolgálat weboldalán is nyomon követheti a megrendeléskor megadott e-mail címre küldött e-mailben. A legtöbb megrendelésünk időben megérkezik. Ugyanakkor előfordulhat, hogy a kézbesítés késik olyan események miatt, amelyek nem közvetlenül a direktectnek vagy a futárnak tulajdoníthatók (pl. rossz időjárás, hatósági ellenőrzések).

Ha a megrendelése még nem érkezett meg, javasoljuk, hogy ellenőrizze a direect által küldött e-maileket. Ha kapott egy nyomon követési e-mailt, akkor közvetlenül a csomagot átvevő futárszolgálat ügyfélszolgálatával léphet kapcsolatba.

Ha a megrendelést regisztrált fiókkal adta le, a szállítási adatok megjelennek a szállítási visszaigazolásban és a személyes fiókjának rendelési adataiban. Ha viszont a megrendelés még nem hagyta el a direect logisztikát a tervezett időpontig, akkor forduljon a direect ügyfélszolgálatához.